• Str. Vaselor nr. 60, Bucuresti
  • (+40) 784 026 400

Ce alimente sunt sanatoase pentru organism?

Traim intr-o lume in care totul este in continua miscare. Lucrurile trebuie sa se intample de obicei pe repede inainte, si uneori pare ca ne-am pierdut rabdarea. Deadline-uri, task-uri, intalniri, sedinte, conferinte, toate acestea par ca nu pot sa mai astepte. Si atunci, de cele mai multe ori, dieta noastra are de suferit. Fie mancam pe fuga, fie apelam la servicii de catering sau la mancare de tip fast-food, iar rezultatele pe termen lung pot fi devastatoare.

Mancarea nesanatoasa, in special savurata pe fuga, nu reprezinta mai mult decat un simplu combustibil pentru corp. Daca este procesata, deci are un continut ridicat de carbohidrati si zahar, sare sau grasimi saturate, valoarea lor nutritionala tinde spre zero. Pe termen lung, are efecte deosebit de nocive asupra sanatatii, a sistemului cardiovascular si digestiv in speta.

Ingrediente sanatoase, pe care le poti folosi atunci cand gatesti

Multe persoane recunosc ca au un stil de viata haotic, si ca preparatele pe care le mananca sunt in principiu nesanatoase. Cu toate acestea, ei evita sa faca o schimbare radicala a stilului de viata deoarece se tem ca nu pot tine pasul. Nu este insa necesar sa va speriati, alimentele sanatoase pot fi introduse treptat in alimentatie si ulterior, le pot inlocui pe cele daunatoare.

Miere, avocado si migdale

Mierea este un indulcitor natural, care in acelasi timp confera o doza mare de energie. Contine complexul de vitamine B, precum si vitaminele C, A, D si K. Ca si minerale, mierea este bogata in magneziu, fosfor, calciu si potasiu. Puteti inlocui zaharul din cafea sau poate fi folosita in anumite prajituri. De asemenea, se poate savura dimineata alaturi de iaurt cu cereale.

Avocado-ul, sau ,,untul pamantului” este extrem de bogat in fibre si vitaminele K si E. Consumat in mod regulat, el face pielea mai fina si previne aparitia cancerului. Se poate consuma inainte de efortul fizic, deoarece ofera energie si creste rezistenta la efort. Se poate savura in salata, alaturi de oua fierte sau chiar intr-un sandwich daca este facut pasta.

Migdalele sunt o sursa foarte importanta de fier – el ajuta la cresterea nivelului de celule rosii din sange. Se pot combina cu o sumedenie de feluri de mancare: in salate, presarate peste legumele de la gratar sau peste fripturi, sau intr-o salata de fructe, drept desert.

Kale, ghimbir si spanac

Frunzele de kale au foarte putine calorii, in schimb au multe avantaje. Contin proteine si sunt pline de vitaminele C si K. Se gasesc mai greu, dar merita efortul. Pot fi consumate si in loc de chipsuri, daca au fost coapte in cuptor in prealabil.

Alte ingrediente foarte sanatoase sunt spanacul, de asemenea, plin de fier si de vitaminele A, K, C, B1, B2, B3, magneziu, calciu si potasiu. Pe langa acesta, usturoiul este un antibiotic natural, la fel si ghimbirul.

La Bluefin Restaurant ne straduim sa combinam gusturile inedite cu alimente sanatoase, pentru ca dorim sa aducem un aport echilibrat in meniul nostru. Carnea de ton rosu este in topul preferintelor noastre, deoarece este bogat in fosfor si potasiu, precum si in vitaminele B12, B3 si vitamina D. Va asteptam sa degustati preparate inspirate din bucataria internationala, iar pentru programari va invitam sa ne contactati la +40 784 026 400 sau sa accesati pagina de contact.

Call Now Button